Ridbyxor Bocaj

Igår var jag och köpte ett par nya ridbyxor, det var på tiden då mina gamla svarta från Hööks var helt oformliga och dessutom oskodda. Nu åkte jag hem med ett par svarta helskodda ridbyxor med vita sömmar från Bojac som annars gör ridstövlar. Byxorna är helt nysläppta och finns knappt att hitta online, men än så länge är jag nöjd med dom, priset ligger runt 600-700 kronor. Red barbacka igår och dom satt bra under hela passet, att dom blev sjukt smutsiga är en annan sak! Var egentligen där för att köpa ett par John Whitaker men jag hittade ingen storlek som passade lika bra trots att dom faktiskt finns i storlek 30 (!), så det fick bli Bocaj istället. Ska ta en bra bild sen, hittade ett par vita på bild i alla fall.
 
 
Här kan man köpa dom, fanns inte i svart dock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0