Eskadron Platinum Collection

Jag dissar Eskadrons nya kollektion, jag vet att många tycker den är häftig osv, själv tycker jag att den är skitful! Haha, skulle kanske passa Supersnällasilversara... Hästen kommer att se ut som en rymdvarelse med allt det där plus att det ser billigt ut. Schabraken är också för tjocka för min smak, på bilderna ser det nästan ut som pads istället vilket ofta gör att kanterna "sticker ut" då tyget inte är följsamt. Nej, alldeles för pråligt skulle jag vilja säga! Det enda jag faktiskt skulle kunna tänka mig ur kollektionen är det här vita schabraket som är något mer diskret och betydligt tunnare. Skulle i så fall användas på tävling för att sticka ut lite extra.
 
Vad tycker ni om kollektionen?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0